National Poetry Month

April was National Poetry Month, on this last day I'll post my favorite poem.



"O my Luve's like a red, red rose
That’s newly sprung in June;
O my Luve's like the melodie
That’s sweetly play'd in tune.

As fair art thou, my bonnie lass,
So deep in luve am I:
And I will luve thee still, my dear,
Till a’ the seas gang dry:

Till a’ the seas gang dry, my dear,
And the rocks melt wi’ the sun:
I will luve thee still, my dear,
While the sands o’ life shall run.

And fare thee weel, my only Luve
And fare thee weel, a while!
And I will come again, my Luve,
Tho’ it were ten thousand mile."

Robert Burns 1759-1796

Comments

  1. Thanks for sharing this poem. Have a great weekend. Today's the last day of the poetry month tour and everyone gets to vote for their favorite posts.

    ReplyDelete
  2. Ah, Bobby Burns! What I really enjoyed here is the Homer painting. The Chicago Art Institute had a Winslow Homer exhibition a year or two ago, and I saw this painting there. It's an all time favorite.

    ReplyDelete

Post a Comment